Petra Nyman Art & Design

tisdag 10 mars 2015

Tack för den här gången Thailand!

Vi kom hem igår strax före 24:00 på natten, då var kl 06 (Thailändsk tid) så vi var rätt trötta då. Så mysigt att vara hemma trots underbara veckor i Thailand! Tack Claes o Josefin som tagit hand om hundarna de här veckorna! <3 Nu har jag en härlig inspiration till att ta tag i både träning o målning! Mycket roligt på G nu som jag ska berätta mer om senare! Vaknade vid sextiden imorse, har gosat med doggisarna, kaffe, dator (skrivit 3 inlägg om sista dagarna i Thailand), Nyhetsmorgon i sängen! 
Nu ska jag sätta på ett par tvättmaskiner, köpte ju X- antal klänningar i Thailand. R lämnade in alla skjortor för tvätt o strykning innan vi åkte hem från Thailand så de hänger redan perfekt i garderoben! ;)

 Vi har haft en toppensemester! Tack för den här gången! Anna, Pierre, Molly, Douglas, Caroline, Johan, Linnea, Jonis, Mona, Maria o Christer!
5 min till flygplatsen!
Nu laddar jag för nästa resa som kommer bli allt annat än en slappar resa Tabata Boost i Marbella!

Ska bli galet kul det också!

Nu ska jag ta en långpromenad med doggisarna!

Solen bryter nästan igenom, även om det inte var lika fint väder som igår, då hörde jag att det var 15 gr o vårkänslor!

Ha en härlig tisdag!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar