Petra Nyman Art & Design

tisdag 10 mars 2015

Indigo Pearls Världskända Sunday Brunch! Grand Finale!

Då var det dags för Grand Finale med den bästa av Sunday Brunch eller Art of Brunch som de döpt om den till. Det är kul för alla klär upp sig lite extra så det blir extra festligt!

Hade bara ätit lite på hotellfrukosten så vi var riktigt hungriga!


 God välkomstdrink med passionfrukt!
 Kockarna jobbar i 40 graders värme!
Massor av skaldjur o sushi!

 Impad att inte isfisken smälter i värmen!
 Det svåra är att välja så man inte blir mätt för fört!
 Creme de la creme! <3
 Mot köttbuffén!

 Jag åt både oxfié o lammracks!

 Finns massor av ostar, frukt o kex att välja mellan!
 Servitrisen kom o frågade om hon skulle ta en bild!
 Sen var det dags dessertbuffén!

 Man börjar bli mätt nu! O lite salongs! De fyller på skumpan hela tiden!
Brunchen håller på mellan 12:00-15:00!
Trrrevligt! ;)
 Efter lunchen skulle jag gå hem o byta om för shoppingen på designaffären på hotellet! Jag o Anna kom på att vi skulle åka hem nästa dag så det var i Grevens tid! ;)
Råkade gå åt fel håll i labyrinten så jag fick vägvisning hem hihi! Till mitt försvar var det inte bara Champagnens fel för det ser verkligen lika ut överallt! ;)

Tack för en fantastisk brunch! Är ni på Phuket någon gång måste ni gå på den här brunchen! 
Den är långt utöver det vanliga!

Nu mot shoppingen!

<3

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar