Petra Nyman Art & Design

söndag 29 mars 2015

Fortsätter firandet! Spin of Hope!

Jag trodde aldrig att jag skulle kunna köra min ABBA-spinning igår med tanke på min onda hosta jag hade i fredags men jag kände mig något bättre när jag vaknade på morgonen. Man vill ju inte hoppa av när det var så många som anmält sig. Alla deltagare betalade 125:- per pass o alla pengarna gick direkt till barncancerfonden. KMTI körde pass från kl 07:00-19:00 jag skulle ha mitt kl 14:00 samt släktkalas för Claes kl 16:00 dessutom kom vår snälla, duktiga fotograf  till granne hit o fotade min målning som ska bli en litografi (ska bli väldigt spännande). Så gårdagen gick i ett kan jag säga! Tack även till alla som kom o cyklade med härlig energi för denna goda sak. <3

Nu kan jag ju inte skryta om några matlagningskonster direkt?!? Tusen tack för vår Ica här som fixar de godaste brickorna, västerbottenpaj o potatisgratäng.

Morfar som snart fyller 93 år var också med o firade barnbarnsbarnet! 
Hela gänget! Förutom Bella, Julia o 
samt Emilia som var hos sin pappa i Örebro.
Jag fick hjälp i köket också!
 Jisses vilken speed det var när Brorsonen skivade bananerna till marängsvissen! Hihi så söt! <3
 Mätta o glada var det dags för Claes att öppna presenterna som mestadels var kuvert med pengar!
Det går ju alltid åt! <3
 Eddie tyckte Claes skulle öppna hans paket!
<3
Det blev en mysig födelsedagsmiddag med släkten för Claes!
Igår kväll var jag så trött så jag stupade i säng! Lilla Bonnie har sovit hela natten o vaknade inte förrän 08:30 men då hade vi ställt fram klockan också men ändå! Bra där för att vara liten hundvalp!


Och även tusen tack till Öivind Lundh vår duktiga grannfotograf som hjälpte mig fota min målning!

Yes här ser ni hur en mästerfotograf jobbar!
Det är inte som jag det som bara trycker klick, klick?!? Hihi

Han sa att vi kunde ta en liten kurs någon dag! Det skulle vara riktigt kul faktiskt!


Nu sover alla hundar! R har åkt till Örebro för att se när CU spelar träningsmatch mot Forward!


Jag ska ta tag i penseln!

Funderar på att lägga upp veckans matsedel här lite senare idag också!?

Ha en fin söndag! Ikväll är det Mästarnas mästare också, det ska jag titta på!

<3

All kärlek!

/Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar