Petra Nyman Art & Design

onsdag 20 mars 2013

Nostalgi! Ångest! Garderobsdetox!

 Godmorgon på er! Igår hade jag problem med Internetuppkopplingen! Jag jobbar ju hemifrån mestadels när jag inte är ute o reser! Så då tog jag mig i kragen o bestämde mig för att börja rensa i garderoben! Jag har verkligen dragit på detta! Det ger mig ångest o kallsvettningar! Men så hittade jag det här kortet när jag rensade! Åhhhhhh mina finingar!
 Tänk att den här lilla dockan som bloggar HÄR! ska flytta till Newyork
till hösten o gå på Fame-skola!
Här var vi i Halmstad för ca 18 år sedan!
Bella o Robert vilka godingar! Vilken Rob Lowe man jag är gift med! <3
Vilken nostalgi! Kom en liten tår på mamsen!
 
Ja här ser ni delar över min panikångest!
Men jag är så nöjd att jag tog tag i det!
Andningen känns något lättare idag!:)
Fortsättning följer idag!
Men först ska jag jobba en  sväng!
 
Kram på er!
Njut av Lill-lördagen!
<3
/Petra
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar