Petra Nyman Art & Design

lördag 23 mars 2013

Katrin Zytomierskas Kyckling i Kokosgrädde var amazing!

Hot! Hot! Hot!
Jag lagade Katrins recept igår! Shit va gott det blev!
Mycket godare än hämt Thai!
Jag hittade receptet på Katrins Blogg  HÄR!
Jag la till 2 dl grädde i min också!
MUMSFILLIBABBA!
 
Tulpanerna Lördag!
Vasen är ifrån Perfect Home!
 
Toppenbetyg till Katrins Zytomierskas kyckling i kokosgrädde!
Laga o ni kommer inte ångra er!
Vi körde med ris till igår kväll!
Den var verkligen kockgod!
 
Tulpanerna fredag!
Krispiga!


Här har jag stekt en gul lök, en röd paprika o en chilipeppar!
 
Tillsatt vitlök, kokosmjölk, jordnötsmör, sambal oelek o lime!

Koka ihop ca en kvart! Jag hällde i ca 2 dl grädde också!
Det hade inte Katrin i sitt recept! Tyckte det blev lite för starkt annars!
För er som kör LCHF hade hon några nudlar hon sålde för halva priset på sin blogg?!?
 
Kram på er!
 
/Petra
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar