Petra Nyman Art & Design

tisdag 27 november 2018

Born to be a Star! Hermanssons! Nytändning på Pilates! Äskar höstgult!

Många inlägg som aldrig blev postade.

Nu finns inte ett löv kvar på träden längre.

Jag är helt såld på allt senapsgult, lejongult vet ej vad det är
för skillnad?!
Kuddarna från Ohlsons tyger.

Hörde att det bara varit 7 soltimmar i Karlstad hittills  i November.

Har ni sett Born to be a star än?
Inte ofta man är på Bio nuförtiden, men den här bion ville
man ju verkligen inte missa så mycket gott man har hört om den.
Mina gula stövlar finns HÄR!

Obligatoriska popcorn inhandlade såklart! Ingen bio utan popcorn!
Jag tycker självklart att det var en sevärd film men kors i taket
jag grät inte jag som gråter till allt annars vet inte om det var ett gott tecken?!

Kanske hade för höga förväntningar av allt man hört, 4 av 5 i betyg från mig.

Men det blir säkert en Oscarvinnare.
Jag hade förberett Hermanssons




Bästa som finns med allt i en form o lika gott att ha i matlådan.
Receptet hittar ni HÄR!


Annars fick jag hoppa in o köra Pilates då Karin har
opererat sin axel.

Nu har jag lovat att köra Pilates fram till jul.

Åh att jag glömt bort hur härligt det är med Pilates, det var flera år
sen jag instruerade det men nu är jag så lycklig att jag börjat köra igen.

<3

Ha en fin dag!
Kramar Petra









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar