Petra Nyman Art & Design

fredag 23 januari 2015

Klara för Let´s Dance 2015! Snö och Färska räkor!

Känner mig inte ett dugg trött, jo såklart jag är efter dagens högintensiva pass på Tieto som nästan höll på att ta dö på mig förra veckan!;) Helt magiskt hur kroppen anpassar sig efter att ha haft sådan vidrig träningsvärk, det är faktiskt imponerande vilka grymma kroppar vi har! <3
Nöjd efter dagens lunchpass, här släpper jag ut hundarna för en snabbkiss innan duschen! Nu är det vitt ute o väldigt vackert måste jag säga, hellre vitt ute än grådaskigt! <3

Igår hade vi lillördag o kollade på Sveriges Mästerkock i soffan! Tog ett glas vitt mot mensvärken;)
Jobbade hela dagen på the Office så det blev plockmat till middag vilket var både gott o väldigt skönt att slippa stå i grytorna! Det jag lagade blev dock toppen nämligen äggen! Hihi Kokta till perfektion om jag får säga det själv! Å det får jag ju eftersom det är min lilla ego blogg! ;)
 R fixade till en liten brasa så hade kvällen 100 % mysfaktor  förutom lite små ont i magen. Jag ska sluta klaga för jag gör inget åt det men jag tror det bara är att härda ut! Har ni andra erfarenheter? Let me no! Jag är inte o leka med dessa veckor! Grrr... Men jag är en väldigt snäll o omtänksam person ska tilläggas;) Har aldrig varit ovän på riktigt med någon såvitt jag vet här i livet?
<3 Är ingen konfliktmänniska! Gillar inte konflikter helt enkelt! Men det är det väl ingen som gör?

Kolla in äggulan! ;)

Undrar hur mina ben kommer kännas imorgon jämfört med förra veckan!?!

Imorgon kör jag min popspinning på KMTI, 80s 90s music. Det är fullbokat o 15 reserver när jag kollade senast, januaritider är inte så fel det heller! <3 Inte för instruktörerna ändå som får sitt egobegär tillfredställt! Hihi Fullbokade pass o massor av reserver! Det ordnar nog upp sig snart för kunderna också! Men KMTI brukar vara bra på att behålla kunderna! Tyckte aldrig dippen riktigt  kom förra året!? Det var oftast fullt på passen långt in på våren. Måste betyda bra pepp från instruktörerna helt!

Snart börjar Let´s Dance! Här är de som är klara som jag vet om! Känns som det kan bli väldigt bra!;)

Ingemar Stenmark Det är bar å åk :)

Marie Serneholt

Nanne Grönvall

Jenny Strömstedt

Jonas Björkman



Ikväll lagade jag riktig fotbollsmat!

En pastagratäng som jag tror gick hem hos grabbarna!
Recept kommer för det blev riktigt gott!

Kram!

<3

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar