Petra Nyman Art & Design

söndag 3 mars 2013

Mysig helg! Vasalopps spinning! Middagstips!

Hoppas din helg varit bra! Min har varit perfekt! Igår blev en riktig Mellodag!
Först se artisterna live o sen på tv! Stackars Danny som fick blackout, han är mänsklig han också! :) Vi har ju en liten dancefreak i familjen så då tyckte vi absolut att Anton skulle gå vidare!
Vilken begåvning! Wow!
O det gjorde han ju så då var det jubel i soffan! R var på hockey i Örebro o fick skjuts hem av stora dottern Julia!
De stannade kvar på en pub i Karlstad o Julia kom hem o körde myskväll med mig o Bella!
 
Vilket gäng säger jag! 4 timmar på spinningcykeln!
 Jag körde sista delen så 75 min var jag med dem!
Ändå hängde de med på mina intensitetstoppar o sprurter in i mål!
 Helt otroligt vilket kämpargäng! 
Ni ska vara stolta som grejade det här!
 
Kl 11: 39 stängde vi av musiken o satte på tvljudet o såg målgången!
 
 

Idag har det blivit min paradrätt när det gäller fiskrätter!
Torskrygg, charlottenlök, dill, citronpeppar, flingsalt, grädde i ugnen 175 gr.
Obs den får inte vara inne så den blir torr!




Mumsigt! Jag tog remouladsås men gjorde även hackat ägg o smält smör!

Gårdagens mellomiddag som stod på Bellas önskelsta var ju bara så god!
Googla Petra Nymans Dagbok o Lisas pasta så hittar ni receptet! :)

Vi slickade tallrkarna! :)
 
Här har Jullan kommit! Vi firar med att öppna en flaska skumpa!
Anton o Robin till finalen!
 
Nu har båda åkt hem till sitt! Bella till Linköping o Julia till Örebro!
Vilken mysig helg o kväll vi har haft!
Massor av surr, fnitter o (lite allvars snack)!
Nu är vi uppdaterade!
 
Puss o kram på er alla mina fina cybervänner!
Nu ska jag sätta mig framför tv:n en stund 
"Så ska det låta" med Linda Bengtzing o Wille C
 
Jag är lite trötter i kroppen!
Min nästa träningsfria dag är nästa lördag!
Imorgon laddar jag för lunchspin! Ska bli kul!
R är också inbokad!
:)
<3 <3 <3
 
/Petra
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar