Petra Nyman Art & Design

söndag 17 mars 2013

Powerstep veckans sista klass! Smarrig Lördagsmiddag!

Underbara kunder idag också! Leenden o positiva kommentarer! Jag känner mig så stark o glad just nu! Peppar, peppar man ska inte skriva så för då åker man väl på något! Kommer ihåg när jag hade  ryggskott o inte kunde träna på 7 veckor! Lyssna o tro på mig nu! Lycka är att kunna träna! Få ett starkare hjärta o en kropp som orkar!
Imorgon är en ny vecka! Den gör vi något bra av! :)
 
 
Sista passet den här veckan!

Igår gjorde jag så god middag som tog slut i ett naffs! Så det tar jag som ett gott betyg!
 
Löfbiffsrullader i gudomlig sås!
Igår fyllde jag dem med diijonsenap en baconskiva, rå lök, persilja o femsorterspeppar!
Annars gjorde jag som tidigare!
Se receptet
Den såsen är to die for!
 
Lövbiffsrullader i kungligt god sås! Pressad potatis o sallad!

Wilma var så gullig när hon myste till det på det enda som låg på köksgolvet
nämligen två tidningar som jag lagt där när jag målade på en ny akryltavla igår!
Det skvätter när jag målar kan jag säga! Därav tidningen på golvet! Hehe
O därav inget blogginlägg igår! Jag blir uppslukad när jag får penseln i handen! :)
Wilmis hade koll på matte i köket men slumrade till emellanåt!
 
Efter den goda middagen var det brasa o soffhäng!

Jag böjade packa upp mitt  paket från Perfect Home idag!
Där fanns det bla den här häftiga Champagnekylaren från serien Exclusive!
Tänk till sommaren vid poolen o ställa fram den här med iskall skumpa o massor av is i!
Ha, ha nu låter jag som Maria Montazami!

Med läderhandtag!
Det passar bra med frukt i också!

Nu ska det smaka så gott med Sushi från Happy Kitchen!
Ska kolla in Mästarnas mästare också!
Vad starka dom är!
 
Fin söndagkväll önskar jag er!
 
<3
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar