Petra Nyman Art & Design

lördag 2 mars 2013

Mello i LLA! Förbereder Vasalopps Spinning o God Lördagsmiddag!

Bella o jag har varit på genrepet på Andra Chansen i LLA idag! Det var riktigt kul o se hur allt går till med tv-kameror över högt o lågt! Danny o Gina var myckt mindre i verkligheten än vad man tror! Så nu ska väntar vi på att kolla in Mellon på tv:n! De fejkade vilka som gick vidare osv bara för att få repetera! Det svängde rejält där inne ettag kan jag säga! Extra nummer med självaste Jöback  var ju inga fel heller!
 
Dagen till ära fick min lilla Gula från JC åka på!
Har ju så sakterliga blivit riktigt förtjust i gult!




Vi har haft så mysigt!
Älskar när det är lite  på G o det bubblar i Karlstad!

 
VI hade riktigt bra platser!

 Härlig ljussättning o bra ljud!
Nu är vi hemma igen! Jag har mixat ihop min del i
Vasalopps-spinningen inför morgondagen!
Jag ska ta dem imål! :) Efter 4 timmar på spinningcykel känns det nog!
Ja just det ont det gör ont! Men ack så nöjda de ska vara !
 Lycka till alla Vasalopps -spinning kunder!
Nu ska jag ta tag i middagen! När Bella är hemma så får hon bestämma
och det blev det HÄR!
 
Ont det gör ont men!
Nöjd jag är nöjd!
:-)
 
Härlig lördag alla finingar!
 
<3
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar