Petra Nyman Art & Design

måndag 25 mars 2013

Halvåtta hos mig på BIO? Förbereder födelsedagskalas!

Idag har de varit o installerat en projector i Claes rum, vi har renoverat hans rum, lagt in stavparkett o målat om! Nu kom pricken över I:t! En projector i taket! Jisses säger jag, det var som att gå på BIO fast hemma! "Halvåtta hos mig" efterätten är större än mitt huvud! Hihi... Jag har ju som vanligt varit rätt ointresserad av all teknik som min käre make håller på med! Men det här var ju faktiskt riktigt häftigt!
 
 Kan tro att det kommer visas en å annan fotbollsmatch här?!?
Jag har stått i köket typ hela dagen!
Hur kan man röra till det värre?
Köket leder alltid med minst 1-0! Varför är det så för?!?
 
Nej, bullmamma som jag är så har jag absolut inte
 missat våffeldagen heller! :)
 
Första marängbottnen blev godkänd! Yes!
Det har gått lite troll i familjens tårtrecept!
Det är inte alltid man lyckas precis!
Receptet hittar ni HÄR!
Vaniljcremen emellan är så god så jag tror bara
hälften är kvar till tårtan imorgon!
:-))
Imorgon ska vi upp o sjunga!
Hela familjen!!! Hehe
 
Sov gott så ses vi imorgon!
 
Kram Petra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar