Petra Nyman Art & Design

onsdag 20 mars 2013

Fransförlängning! Nagelförlängning! Ytligheter!

Kul att få känna sig fin! Det tycker väl alla? Jag tror man mår bättre av att få unna sig lite lyx o flärd ibland! Jag vet att en del tycker att det bara är ytligt men jag tor det påvekar insidan också!

Igår blev det Rosa-lila toppar! Jag skulle ju i väg på min Madonna-spinning direkt
efteråt så jag var väl lite Madonna Confessions on the Dancefloor inspirerad! Hihi
Madonna spinningen var knökfull!
Så härligt!
 
De är så duktiga! Jobbar så snabbt!
Nails for you!
 
 
Mina favoritskålar som jag har i en större modell hade kommit i en mindre modell!
39:-/st (kostar lika mycket som ett knippe färsk sparris ungefär)

 Små söta snacksskålar!
Mitt "Be Loved Arband" som ni kan köpa
 
 Mycket fisk den här veckan!
Men igår blev det Kebab i Pitabröd efter träningen!
Torskrygg med persiljesmör, remouladsås, sparris, potatis, citron o sallad!
Enkelt o så gott!
 
Resulatet efter lördagens fransförlängning!
Inget kladd med mascara när man tränar så mycket!
 
I love it!
 
Nu ska jag fylla på kaffekoppen!
 
Ta hand om er!
Njut av dagen!
Vi hörs lite senare!
<3
/Petra
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar