Petra Nyman Art & Design

lördag 9 mars 2013

Äntligen ledigt! Bortbjudna på Mellokväll! Instagramföljare!

Så nöjd jag är med mig själv! Min lediga dag blev uppskjuten tills imorgon pga sjukdom så nu ska jag vila kroppen imorgon! Jag var så trött igår kväll så jag slocknade vid 23:00 tiden o vaknade pigg o utvilad kl 07:10! Så jag fick frukost på sängen o kollade lite på Nyhetsmorgon innan jag gick upp o förberedde mig för Bodysculp! Det gick mycket bättre än vad jag trott, en fullsatt klass med under bara deltagare gör alltid att man orkar det där lilla extra! Sen jag kom hem från passet har jag tömt o plockat i diskmaskinen, duschat, handlat o tagit hundpromme! Nu sitter jag utslagen i soffan! Vi är bortbjudna ikväll! :) Kunde inte kommit mer lämpligt! Åh vad jag ska njuta av kvällen!
 
Perfekt scrambled eggs!

Hundpromme i solsken med kyckling gul mössa märke Kask från Intersport!
Gillar gult jag!
Osminkad trötter!

Varje gång jag tar ett bad frågar jag mig själv varför jag inte badar oftare?!?
Det är ju helt fantastiskt för en trött kropp att mjukas upp lite!
Näst gång jag är ute o handlar måste jag köpa en bra kroppspeeling?
Vet ni någon bra ni kan tipsa om?!?

 Kanske fortsätta på min påbörjade målning!

Innan vi laddar för direktsänd mello! Jag älskar när saker är i direktsändning!
Det händer verkligen här o nu!
:)
Jag tycker faktiskt Robins låt växer mer o mer! Sen såg jag att Anton typ leder med följare på Instagram så det finns nog en o annan liten tjej som röstar på honom!
Förra året satte jag Loreen som vinnare första gången jag hörde hennes låt!

Har du Instagram förresten?
Jag heter NymanPetra där på Instagram!
Kanske vi ses där! Det vore kul! :)

Ha en underbar lördag!

<3

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar