Petra Nyman Art & Design

fredag 22 mars 2013

Tjuvstartade helgen redan igår!

 Vi smygstartade helgen redan igår med färska räkor, romsås, aioli o skageröra! Det ska vara lite vardagslyx, det kan aldrig skada! Räkorna fick ätas med andakt för de kostade 500:-/kg i fiskbilen! Höll på att sätta i halsen när jag hörde priset! Men gott var det!
Idag vaknade jag med lite halsont men nu efter jag kört mitt Lovely fredagsspinningpass alá 80s och dessutom slutade headsetet att fungera mitt i så jag fick skrika mig igenom halva passet trots detta känns halsen bättre nu! Konstigt?!
Fullsatt av glada underbara människor! Ni gör min fredag varje fredag ska ni veta!
 
 Hade inte så mycket att säga till om! Jag såg på hockey så jag fick sällskap!
Annars hade de säkert gått upp o kollat! :)
 Torsdagskväll!

Vilka duktiga hundar matte har! Ligg o inte röra!
Här väntar de på att jag ska säga varsågod så de kan glufsa i sig chipsbiten
som ligger framör dem!
Vad alla verkar ha Påskpyntat där hemma!
Varenda blogg jag kikar in på eller på Instagram så har alla så fint Påskpynt!
Jag har bara kommit så här långt?!? Haha
Får ta tag i det i helgen!
 
Ikväll ska jag laga något jag tror blir supergott!
Matkassarna står o väntar på mig!
Återkommer om det blir det!:)
 
Jag har pratat med två underbara kompisar i telefon som jag inte pratat med på ettag!
Härligt med kompisar! <3
 
Ha en härlig fredagkväll så hörs vi!
 
Kram Petra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar