Petra Nyman Art & Design

måndag 18 mars 2013

Terapi! Middagstips! Glamourmåndag!

Jag har skämt bort mig! Frissan idag, fransar i lördags o naglar imorgon!
 
 
Sen världens bästa Terapi fortsätter o än har jag inte tröttnat på att måla!
Snarare tvärtom!


Kvällens middag blev torskryggsbakelser med persiljesmör!
Findus! OBS man ska inte göra som jag gjorde nu! Påsen ska med in i ugnen!
De är supergoda!
 

Idag innan jag skulle till fina Åsa på Clipodrom tog jag en lunchsallad
 "All by myself" på Lilla Saluhallen!
Jag satt o kikade på folk! Det är så roligt att iakta o studera människor hihi!


Igår blev jag så sugen på Sushi efter Powerstepen
 
Happy Kitchen är nog det bästa Sushistället i Karlstad!


Dagen till ära denna måndag är jag stylad i håret när jag tittar på familjen Annorlunda!
Det känns ju riktigt bra?!? Hehe
Men snart börjar Top model Sverige så lite måndagsglam blir det! Hihi
 
Men imorgon ska jag köra spinning med Madonna Tema då ska lockarna svettas bort!
 
Puss på er;-)!
/Petra
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar