Petra Nyman Art & Design

onsdag 27 mars 2013

Mysigt födelelsedagskalas!

Liten har blivit STOR! Trots mina skyhöga klackar når jag inte upp! Hihi
Vi hade det så mysigt igår!
Invigde min nya topp från HM 249:-
Olika Bubbel i glasen till välkomstdrink!
 
Jag gjorde minikrustader med chevréost o honung till välkomst tilltugg!
Enkelt o gott! Bara in i ugnen tills osten smälter!
 

Huvudrätten blev min paradrätt av de få fiskrätter jag kan!
Sjötunga Walewska fast med Rödtunga!
Inte finaste bloggbilden men jag tror det var uppskattat ändå?!? :)
 

Minstingen i släkten var på plats för att gratta sin kusin!

Vi saknade Bella o Julia!
Bella kämpar med föreställning i Linköping o Julia var tvungen att jobba!
Annars var hela gänget här!

Claes morbror Pär tillika min lillebror!:)

Tårta o kaffe avslutade födelsedagsmiddagen!
Glömde fota! Attans också!
Men det här är vårt födelsedagsporslin!:)
 
Fick så fina tulpaner!
Jag tröttnar aldrig på tulpaner!
Vårkänlor i en bukett!
Här har jag diskat alla glasen! Bara ett som gick sönder!
Men inget kalas utan kras! :)))
 
Ha en härlig Lill-lördag fina!
 
<3
 
/Petra
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar