Petra Nyman Art & Design

måndag 26 november 2012

Julhysterin i full gång! Perfect Home! Rivstart på veckan!!

Måndag o ny vecka med nya möjligheter!
Den blir precis så bra som vi själva gör den till!
Iallafall kan man styra mycket själv, inte allting kanske?!
Den här veckan ska jag försöka vara grymt effektiv! Göra bra saker o planera både det ena o det andra! Brukar inte vara min starka sida?!?:) Bra mat, träning o mys!
Jag har precis beställt lite julklappar från Perfect Home!
Veckorna fram till jul kommer bara rusa iväg!
Nu ska jag njuta av den tiden o inte bara stressa omkring som en yr höna!
 
 
 
 
Gårdagens Powerstep var den perfekta avslutningen på helgen! 
 Här har vi precis avslutat passet o brädorna är tillbaka på sin plats igen!
Söndagsmiddagen kan jag inte skryta med direkt! Inte lika perfekt?!?
Men så blir det ibland när tiden rinner iväg! Jag ska bättra mig idag!
 
 
Den här måndagen rivstartar jag med!
 
Mån: Spinning, Zumba o Core! (vi har så fullbokat på anläggningen att vi satt in några extra klasser)
Tis: Ledig
Ons: Ledig
Tors: Powerstep Tieto
Fre: Popspinning
Lör: Zumba som jag måste få vikarie till
Sön: spinning o Pilates som jag också måste få vikarie till
 
Solsidan o korv med bröd!
:)

2 kommentarer:

  1. Gud, så kul det var på powerstepen! Att du orkar prata under tiden fattar jag inte! Du skulle hört snacket i omklädningsrummet. Herregud, så jobbigt, sa de.

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir! :) Inside information ifrån omklädningsrummet!
    Underbart! Ja man vet att man lever! Hihi

    SvaraRadera