Petra Nyman Art & Design

tisdag 27 november 2012

Strömavbrott! Förtjänad bullfest!

 
Det var strömavbrott mellan 13:30-15:30 på den tiden hann det bli riktigt kallt i huset!
Så då fick det bli brasa o massor med levande ljus mitt på blanka dan!
Ruggigt väder ute! Jag sov dåligt inatt o känner mig halvtrött!
Grusiga ögon!
 
 Lite nytta har jag gjort! Tagit ur alla sängklader i alla sängar o tvättar lakan!
 Två maskiner med lakan o det lär säkert bli två till!
 Igår efter mina 3 klasser blev jag så glad när jag kom in i personalrummet!
Mums vad gott det var!
Saffran o mandelmassa!
Tack fina du som bakat!
 
 Middagen jag förberett innan jag åkte till KMTI var köttfärsbiffar!
 Ett nytt favvotillbehör Aubergine som är doppade i ägg o stekta i mängder med smör!
Yummi! Som Magdalena skrev på sin blogg det smakar som pannkaka ungefär! :)
 Persiljesmöret var inte så gott tycker jag! Nästa gång blir det vitlökssmör!
Eller Café de paris
Wilma tycker också att det var kallt här inne! Hihi
 
Idag är latmasken framme trots att jag inte har haft några pass ivkäll!
Puff Pizza! Med rester från kylskåpet!
 
Ha en fin tisdag kära bloggläsare!
Annars längtar jag grymt mycket efter min älskade, fina dotter!
 
<3 <3 <3
 
Nu ska jag peta in en pinne i brasan!
R skjutsar Claes på fotbollsträning!
 
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar