Petra Nyman Art & Design

fredag 9 november 2012

Helkväll på en torsdag!

 Vi var 6 st som hade en helkväll igår vill jag lova!
Klockan rann iväg o det blev sängen alldeles för sent!
Ingen Prinsess sömn precis!
Jag som behöver mina 8 timmar!
 Krogshowsmeny! O underhållning! Sämre kan man ha det!
 Han fick igång hela Cirkus! Här Sensuella Isabella!
Nej vår dotter är inte döpt efter den låten! :)
Här har ni boven i dramat! BIG NO, NO på en torsdag kl 01:00!
Huvudvärk idag! Jag som aldrig har det!
Att jag ens erkänner?!?
Ny dag imorgon! Då blir det veckans första träningspass!
Det har varit lite mycket den här veckan kan man säga!
I skrivande stund fick jag ett sms om en ny grej!
Det är ingen risk att det blir långtråkigt ändå!
Ska bli riktigt skönt o få riva av ett svettigt spinningpass!
Ledin lyckades iallafall få igång oss!
<3
 


3 kommentarer:

  1. Trevligt att läsa din blogg. Och som du märker har jag läst alla inlägg eftersom jag vet att du faktiskt har haft huvudvärk då och då. Minst tre gånger enligt bloggen iaf ;-)

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillar min blogg! Googlade på Petra+Huvudvärk fick 3 träffar! Mensvärk + Petra fick 3000 träffar?!? Hmmm

    SvaraRadera
  3. Mitt Google säger att Petra haft huvudvärk 393 000 gånger ;-)

    SvaraRadera