Petra Nyman Art & Design

söndag 18 november 2012

Sista passen den här veckan! Mormorsbesök!

 Done! Kl är 13:30
Pilates o spinning! Nöjd med veckan! Kände mig riktigt stark idag!
Tack vare alla underbara kunder förmodligen! För egentligen är jag rätt trött i kroppen!
På hemvägen åkte jag förbi Andreas o hämtade Bella som sovit där inatt!
Bella o jag tittade in till mamma (mormor) som bor en gata därifrån!
Där var Eddie, kusinen som spelade dragspel förfulla muggar hos farmor!
 

Kolla in den lilla grodan som ligger på golvet!
Såg henne inte först! Smälte in bra där! :)
 
Mamma bjöd på världens godaste äppelpaj!
Den o kaffe intogs i svettiga spinninkläder!
 
 När vi kom hem igen! Var jag frusen o tappade upp ett varmt bad!
Inte fel så här mitt på söndagen!
Söndagslyx!
 Bara levande ljus som saknades! Hihi
 Superbra shampo o balsam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar