Petra Nyman Art & Design

fredag 23 november 2012

Jag älskar House of Lola höst klänningen!

En av tre klänningar har kommit som jag beställde!
Den här spillde jag tandkräm på så den har redan varit i tvättmaskinen en gång!
Det är det bästa med det här märket! Direkt ur tvättmaskinen,
bara hänga upp på tork, ingen strykning behövs! Me like!
Jag hatar nämligen att stryka! Kör hellre med kroppsmålning! ;-)
Min kära man fick ta outfitbilden!
Inte Bingo Rimér direkt men ni kanske ser någorlunda hur den ser ut?!?
Hehe!
<3
 
Se nedan! Var tvungen o Zooma in köksbilden! Helt ärligt det är jag som slänger ALLA familjens tomma pappersrullar! Jag tror faktiskt ingen annan gjort det någonsin?!?
Vem slänger tomma toarullar hos er?!?
När man tom ställer en full rulle över utan att ta bort den tomma?!?
;-)
 Jag försökte själv! Det gick inte bättre!!!!!:)
Hihi! Okej då Roberts bild var bättre!

Knappar som går diagonalt! Ett snyggt fall!
Storpolo i halsen! Jag trivs o känner mig bekväm!

Vill ni beställa eller anordna ett House o Lola Party gör ni det hos min fina kollega
Funderar själv på att ha ett faktiskt!
 

Happy friday!

2 kommentarer:

  1. Fantatiskt snyggt. Klänningen passar dig så bra. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är helnöjd! Den har suttit på nästan hela helgen! Hihi Nu väntar jag på de andra kläderna! :)

      Radera