Petra Nyman Art & Design

fredag 16 november 2012

Kastar mig ut i det okända! Tacos på en fredag! Why not?!?

Jag bjöd grabbarna på Tacosbuffé i kväll! Vilket var väldigt uppskattat!
När den till slut kom på bordet vill säga!
När jag kom hem ifrån spinningen (fullsatt klass inte en cykel ledig :)
duschade jag o kastade mig ner till affären!
Tänkte att snabbt få det överstökat! När jag kom fram till kassan kom jag precis på att mitt kort låg hemma på köksbordet vid datorn eftersom jag nätshoppade tidigare idag!
Det var bara att kasta sig i bilen hem o hämta betalkortet tillbaka till affären för att
  lösa ut matkassarna!
Så nu är jag ganska nöjd när jag äntligen landat i soffan o X factor!
Hejar givetvis på min kompis Alexander!
 
Pöss på er!
Imorgon kommer min älskade dotter hem på blixtvisit från Linköping också!
*Längtar*
 


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar