Petra Nyman Art & Design

fredag 23 november 2012

Härliga fredag!

Jag har jobbat på förmiddagen! Promenerat med hundarna! Pysslat om mig själv med bla inpackning av håret! Bytt färg på naglarna! Nu är det det svarta gellacket som sitter som berget på mina naglar!
 
 
R köpte sallad på Oliven! Sorry men Mollys hörnas sallader på KMTI är dubbelt så goda!
Jag vet inte varför men jag tycker det!
 Ceasarsallad!
 Kolla in vilka übersnygga grytlappar jag fyndade på LagerHouse igår!
Riktigt grovt virkade! Så fiiiiina!
Helnöjd! Börjar man bli gammal då tro?!
 
49:/ st från Lagerhouse ett riktigt fynd om jag får säga det själv!
 
Jag lagade en mycket god kycklingrätt igår!
Men det får jag visa er en annan dag!
Hinner inte nu!
Nu ska jag ladda för kvällen!
 
Ha en härlig fredag fina!
 
<3
 
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar