Petra Nyman Art & Design

tisdag 13 november 2012

Nystylad! Sprungit gatlopp!

 
 Har varit hos fina Åsa på Clipodrom o fått lite ny färg!
Nystylad, vilket slöseri när jag snart ska kasta mig på spinningcykeln!
Men det är ju ändå  skönt att få gå därifrån fin!
Hon lockade lite men efter en tur på stan i regnigt väder är det inte lika lockigt längre hihi!
 
Kollade in KMTI:s App, jisses vilket tryck det är på klasserna!
Hela Karlstad ska komma iform!
Kul!
 
Jag tog en snabbsväng på stan innan jag åkte hem!
Vilken Julskyltning det är överallt!
Mysigt tycker jag! Jag älskar julstämning även när det regnar! Hihi
 
 Bra jobbat där Petra på så kort tid lyckas få ihop några kassar!
Hinner inte visa er nu!
;-)

Nu ska jag sätta fart igen!
 
Ha en mysig tisdag!
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar