Petra Nyman Art & Design

söndag 4 november 2012

En lyckotår för världens finaste 19-åriga dotter!


19 år har du funnits i mitt liv!
Jag är så glad att du har så många fina vänner, en underbar Andreas som bryr sig så mycket om dig!
Du strålar!! Ta tillvara på alla fantastiska dagar du har framför dig!
Du har ett hjärta av guld, den gåvan är värdefull!
Jag är så stolt över dig! Du är en fantastisk förebild!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta!
Jag tar ner månen för din skull, det hoppas jag att du vet!
 
Nu är du påväg tillbaka till Linköping!
Det är tomt!
<3 <3 <3
 
Miss you!
 

 
 Dopfoto!
Nöjd!
 Alltid lika nöjd o glad som barn!
Always!
Klänning hade du på dig varje dag tills du var 9 år! Hihi
 
 Foto taget när du gjorde en föreställning med Widelius Dance Company
Ditt uttryck är fantastiskt!
Du hatar verkligen orättvisor!
Kan man bli vackrare som människa!
Både på insidan o utsidan!
 
Min underbara 19-åriga dotter!
 
<3
 
/Mammi!

2 kommentarer:

  1. Men åh! Nu sitter jag på tåget och gråter. Älskar dig min bästa mamma!

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte sluta gråta! Lyckotårar såklart!:) <3 Älskar dig!

    SvaraRadera