Petra Nyman Art & Design

torsdag 29 november 2012

Strike a pose! Nystylad från Clarks!

Hej fina bloggisar!
Har varit o handlat middagsmat o hämtat ut mitt paket från Clarks!
Tröja, Jeans G-star (fantastiskt vad sköna de var) o ett jätte häftigt skärp!
Jag är mer än nöjd!
R har börjat hämta adventsljustakar från vinden!
Hans favvosysselsättning! Hihi NOT!
Det är några kartonger kan jag säga!
 Titta vad gulligt!
Det kom med guldpapper o hjärtan!
Och ett supergulligt brev!
Det här kallar jag nätshopping när den är som bäst!
 
 
Man fick betala i förskott! Men kläderna kom på nolltid!
Det var inte sista gången jag handlade på Clarks!
 

Otroligt att jeansen passade perfekt!
Jag tog strl 27-32
Om de töjer sig kanske jag skulle ha tagit 26-32 men vi får se?!?
Jag får väl äta upp mig över julen isådanafall?!? ;)
Jag läste att det skulle bli en vargavinter så det är kanske bäst så att man inte fryser så mycket!
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar