Petra Nyman Art & Design

torsdag 22 november 2012

Blivit med glassmaskin! Gott vin på box!

Nu har jag äntligen kommit iväg o köpt en glassmaskin!
Så nu får jag googla på glassrecept!
Ni vet väl att glass man köper i affären är egentligen inte glass?!?
Man fick två stycken skålar med, jag köpte den här för den är så söt o tar nästan ingen plats heller!
Jag har precis slängt ner skålarna i frysen där ska de ligga i 8 timmar först!
Jag som vill göra hemgjord glass nuuuuu! :)
 
Ett tips! Kostade bara 399:- på Clas Olsson!  Tror den ligger på 599:- annars?!?
 Många ljus är tända o det luktar doftljus i hela huset!
 
 
 Gårdagens middag! Blev fläskfilé o champinjoner som jag stekte, 
sen på med grädde, soja, kalvfond, salt o peppar som fick koka in i
 stekpannan innan den gratinerades med smakrik ost!
Enkelt o gott!
 
Powestepen på Tieto idag gick så bra! Jag kände mig grymt stark idag!
Vilken härlig känsla det är!
Helt oslagbar!
 
Ett litet vintips så här på torsdagskvällen!
Det här vinet ska jag smaka på ikväll!
Lätt det bästa på dunk tycker jag!
269:-
 
Vill önska er en mysig torsdagskväll!
Snart är det fredag! Tjoho!
<3
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar