Petra Nyman Art & Design

tisdag 29 januari 2019

Ny vecka! MIddagtips!

When you wake up to this! Vargavinter helt plötsligt men såå skönt
med sol o blå himmel Känner i hela kroppen hur mycket gladare jag
blir på en gång.

 R är förkyld o har feber därav inget skottat hihi

Frukost! Så länge sen jag åt havregrynsgröt. Ettag levde jag på det:)
 Brukar alltid köra Pauluns superknäcke men idag blev det havreknäcke, 
så wild n crazy nu för tiden ;)))

 Startade veckan med lunchspinning så himla härligt när
det är fullt pa passen.  
Bästa jobbet ever! Älskar verkligen att peppa andra till träning
och det blir så mycket roligare att träna själv också när man är ett glatt gäng:)
 Sen blev det standartlunch nämligen sallad från Mollys Hörna på KMTI!
Mums!

 Fick en massa frågor efter receptet på middagen vi åt igår som
jag la ut på Instastory.

Här är ingredienserna plus lite smör som jag la på varje laxfilé.
 Dannys favoritrecept vet ni som läst min blogg ettag:)
Alltså...........
tinad laxfilé
en tsk smör på varje filé
Rödbetor (jag köpte förkokta)
Chevréost som jag klickade ut
Ringlade honung över
Pressade lime över laxen
Strödde pinjenötter över
Flingsalt

In i ugnen 200 gr ca 15 min 


 Tada........ enklare kan det inte bli o väldigt gott också.
Kan ju inte ens kalla det recept! ;)

 Alltså blev så glad när jag såg denna bild på Lise Sandahls
Instastory! 

Så häftigt att detta händer på andra sidan jordklotet 
WOW alltså vilken häftig känsla!

Nu har jag precis kommit hem efter ett galet jobbigt Tabatapass
jag kört med ett företag på KMTI.


Känns i kroppen att det var längesen jag körde ett sådant pass. det har
ju mest blivit spinning o pilates men nu känner jag att detta ska vi råda 
bot på. Kör redan på Torsdag igen med ett nytt gäng ;)

Kommer väl inte upp ur sängen imorgon hehe?!?

Hoppas ni fått en fin start på veckan!

Nu ska jag sätta fart igen!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar