Petra Nyman Art & Design

måndag 19 februari 2018

Vin o Deli mässan i Karlstad! Ny bra restaurang i Karlstad! Såld målning!

Bättre sent än aldrig!
Mamma hade köpt biljetter i födelsedagspresent till Vin o Deli mässan i Karlstad.
Här var jag på sluttampen av min förkylning så egentligen kanske jag skulle stannat hemma men men jag kämpade på tappert ändå;)

Lite svårt att mingla för så fort jag öppnade munnen så kom torrhostan;)


R o T Ika o Manne fick också tag på biljetter i sista stund
(jag ser ju faktiskt inte helt frisk ut)
Jag träffade mina härliga föredettta kollegor Lena o Pernilla <3
Alltid lika pigga o glada riktiga energipiller ;)

Lena o Patrik har även köpt min senaste målning så himla kul <3

Daydream

Liiiiida o Manne <3
Jag hade glömt min Iphone så R skötte sig o tog några bilder;)

Ika o T <3
Liiiisa vill inte vara med på bild! ;)


Alltid lika populärt

Goa Ika <3

Tina (mammas kusin) o Mami <3

O en massa deli så klart!





Efter vinmässan hade vi bokat bord på en ny restaurang i Karlstad  Kaiser


God mat, härlig miljö med öppet kök o supertrevlig personal



R tyckte dock att portionerna var i minsta laget men det passade ju mig perfekt




En trevlig em kväll med mycket, skratt, host o god mat!

Tusen tack mamma för en trevlig vin o deli mässa.


Vi är i Thailand o jag har massor av bilder härifrån så det kommer dundra in inlägg. 

<3 

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar