Petra Nyman Art & Design

torsdag 18 oktober 2012

Oscar Jöback till KMTI raggar fler Stepbrädor! Städdag!

Janne the Big Boss på KMTI kom o mötte upp mig efter att jag kört lunchpasset på Tieto!
De var så snälla att vi fick låna deras Stepbrädor! Oscar ska nämligen köra Tabata med stepbrädor ikväll! Vi väntar oss många besökare  på 2-år jubileumet!
Så 18 brädor kånkade vi från 6:e våningen jag o Janne!
Jodå de har hiss! Här försöker vi få in dem! Hehe
Vi gav oss attan på att få med alla på en gång!
Yepp så blev det!
 
 Nu finns ingen återvändo! Hösten är här båten är upptagen! Poolen görs iordning för vinter!
Bättre hopp nästa sommar! Det kan inte bli sämre ändå! Hihi
 Idag är det torsdag vilket innebär städdag hos oss! Då har jag  infört rutiner att det även ska bytas lakan,  handdukar o vattnas blommor! De få som är kvar! Så nu har jag fulla tvättmaskinerna med lakan! Älsar nytvättade lakan!

Trötta orkidéer!
 
Nu ska jag jobba dator för att sedan åka till KMTI där det är Livespinning med Rockband, Tabata o Danceaerobic med Jöback! Modevisning från Intersport mm!
Varmt välkomna!
 
<3
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar