Petra Nyman Art & Design

fredag 12 oktober 2012

Grillmästare på 400 grader lavasten!

 Har ni inte testat lavastensgrillning måste ni göra det! Men man måste vara riktigt hungrig bara!
Man väljer kött eller fisk eller allting om man inte kan bestämma sig! Det kunde inte jag såklart!
Så jag fick grilla oxfilé, kalvfilé lammfilé, pilgrimsmussla, tonfisk o scampi!
Tillbehören plockar man själv!
Det finns precis allting i såsväg, olika smör, gratänger, sallader!
You name it!
Inget fattas! Nya via Appia i Karlstad är stället om ni befinner er i Karlstad!
Mamma tog kalvfilé o Helena oxfilé!
Skönt med kvinnor som kan bestämma sig! Hihi
 Micke o Helena bodde på Plaza så vi följde dem till hotellet efter hockeyn!
Sen tog bussexperten o jag bussen hem! Hehe
Hej då o tack för en trevlig kväll!
Det var faktiskt här på Plaza som jag träffade min man!
Men det är en annan historia! :)
 
Nu ska jag jobba några timar innan jag ska till Åsa på Clipodrom!
I em ser jag fram emot min spinningklass som just nu är fullbokad!
:)
Välkommen härliga fredag!
 
Take care!


3 kommentarer:

  1. Du fick MVG för passet...som vanligt! Ett liiiitet minus bara, Gyllene tider! JAG HATAR GYLLENE TIDER! Då de var populära brukade mina vänner busa med mig och skicka vykort från alla håll och kanter undertecknade; Kram Per Gessle. Vilka vänner, va, ha ,ha!
    Kram
    P.Gessle(hi hi)

    SvaraRadera
    Svar
    1. 32 år sedan o popspinning med Gyllene tider! Hugaligen vilka känslor som man måste jobba med!:) Det är sjukt så mycket känslor musik kan förmedla! Jag lovar att inte spela Gyllenetider på väldigt länge! Hihi
      Kram o tack för att du var där! :))))

      Radera
  2. Visst är det härligt med nostalgi! Du får köra vilka låtar du vill, det är bara att gilla läget för mig, helt enkelt, ha ,ha! Säkert var det många i salen som gillade G.Tider!!
    Fortsatt trevlig helg!
    Kram Anja

    SvaraRadera