Petra Nyman Art & Design

onsdag 3 oktober 2012

Tröstäter favoritchoklad! Lill lördag!

 
Imorse vaknade jag kl 05:00 med sprängande huvudvärk!
Jag har jobbat framför datorn väldigt mycket i flera dagar så jag har känningar i nacken o höger arm!
Huvudvärken kom från nacken krypandde upp i bakhuvudet!
Jag har aldrig ont i huvudet! Nu har jag jobbat hela fm, så nu är det dags att gå ner o äta rester från den goda kycklingen jag gjorde igår! Jag har tagit en alvedon men även om värken är bättre är den inte helt borta! Känner mig stel! Pilatesklassen ikväll kanske mjukar upp mig?!?
Vi håller tummarna för det!
Annars kanske lite lyckohormoner kan hjälpa iform av choklad o
en härlig höstpromenad med doggisarna!
Ska boka en massagetid också!
 
Ha en fin lill -lördag!
<3
/Petra
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar