Petra Nyman Art & Design

onsdag 3 oktober 2012

Mysig grabbmiddag! Snusksnus!

 
Det var verkligen superkul att jag fick bjuda Claes fina kompisar på min kycklinggryta igår!
Jag är ju van att det alltid är fullt hus här hemma!
 Men sen Bella flyttade har det varit ovanligt tomt emellanåt!
 
Jag myste till det lite genom att tända ljus o tända lampor!
När jag kom till vitrinskåpet hajade jag till!
Ser ni något typ i roshöjden?!?
 
Fy f-n vad äckligt!
 
 
 Kolla noga nu!
 Ser vi vad jag ser?!?
Jo det sitter en prilla på utsidan av glaset på vitrinskåpet!
Kommer ni ihåg att Claes hade en gigantisk fest här får några månader sen?!?
Någon har alltså tryckt upp prillan på vitrinskåpet!
Hur beter sig ungdomar egentligen när de går på fest?!?
Ingen respekt!
Hoppas verkligen aldrig mina barn kommer bete sig på samma sätt!
 När jag ändå är på hugget!
 Varför hittar man två tomma juicepaket i kylskåpet för?!?
Våra fina charmiga, roliga, duktiga fotbollskillar!
Ni är lite bortskämda! :)
<3
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar