Petra Nyman Art & Design

torsdag 25 oktober 2012

Äntligen hemma! Uppblåst!

Sitter i soffan o kollar på Kvällsöppet!
Känner mig uppsvälld i magen vilket inte är så konstigt med dagens kost?!?
Ta en tågresa därtill med 1 1/2 timmes försening, suttit hela dagen o jag har fortfarande inte duschat bort resdammet! Ni vet hur man kan känna sig då...?!
Är trött i knoppen efter två dagars diskussioner!
Massa tankar o intryck som ska landa inför vårt projekt!
Idag var Sj:s ursäkt till förseningen vagnbyte?!? Förra veckan var det lövhalka, därinnan dörrstängning?!? Ja att jobba på Sj kan inte vara helt lätt!
Skönt att vara hemma igen ändå! Idag är det ombytta roller!
R o jag möttes nämligen på centalstationen för en puss! :)
 Elsa låg inte i sängen inatt utan på min morgonrock i badrummet! Hihi
Får se vart hon tänker sova inatt?!?
Claes pluggar! Annars var det kul med Prinsess förlovning! En oväntad final i Kockarnas kamp också!
 
Nu till min lätt spända mage! Hotellfrukost med vitt bröd o marmelad!
Lunch på Sahara i Stockholm! Supergod mat på Libanesisk restaurang!
Hett tips på lunchhak! Rekommenders!
 
 
 Dörren in sen ner i valvet!

 Min fullspäckade tallrik, + några ostrullar därtill!
Så mumsigt!
 Tråkigt på centralstationen när tåget var försenat!
 Kanelbulle, kaffe o skvaller piggade upp!
Hann få en puss av R som kom med tåget från Karlstad innan mitt försenade tåg
 gick till Karlstad! Hihi
Sushi på tåget! Försenat tåg o seg resa!
Väl hemma framför kockfinalen, chips o ett glas rött!
Hela kostcirkeln eller?!?
 
Konstigt om man har lite ont i magen?!?
Not!
Imorgon är en ny dag! Hehe
Har aldrig längtat så efter min spinningklass!
Men det bästa av allt!
Då kommer min (vår menade jag) efterlängtade dotter hem!
Längtar så efter henne!
<3
Men sen bär det av till Nerja för Bella, Andreas o hans föräldrar!
Mysigt Höstlov! Välbehövd vila!
 
Kram på er!
Sov gott!
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar