Petra Nyman Art & Design

tisdag 2 oktober 2012

Datorjobb i morgonrock! Inställd spinningutbildning!

 Mitt humör blev betydligt bättre igår efter min Core-klass med kämpande kunder!
Trevligt snack med sprudlande kollegor!
Den här skylten mötte mig när jag åkte hem från KMTI igår!
 Jodå jag kommer tillbaka! Hihi
När jag kom hem var det en hederlig krögarpytt o stekt ägg som fanns att tillgå utan att behöva handla! Denna middag intogs framför tvn o X factor!
Yummi! :)

Idag har jag jobbat hela förmiddagen med datorjobb! Jag ska precis hoppa in i duschen, sättta på mig fejset o ta en skön promenad! Jag är på riktigt bra humör idag, trots regn o inställd pulsutbildning!
Vi skulle få testa ett nytt pulssystem Swirl men tydligen var han försenad Norsken som skulle hålla i utbildningen så vi fick byta datum! Shit happens!
 
Ikväll ska jag laga någon god mat! :)
 
Kram o ha en fantastisk tisdag!
/Petra
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar