Petra Nyman Art & Design

tisdag 23 oktober 2012

Michelle Obamas nagellack!

Visste inte att jag var så rätt ute?!? Hihi
Det har tydligen blivit riktig hysteri kring färgen på hennes nagellack!
Som bara går att få på salong!
Här är det mys, kaffe o jobb!
Jag har gjort en beställning till  Perfect Home också! Många fina saker!
Idag har jag inga klasser att passa, skönt ibland att inte ha några tider att passa!
 Zumban o Coreklassen igår kändes jättebra!
Härligt när man lämnar KMTI med den känslan!
<3
 
 Ruggigt o kallt ute! Då är det brasa som gäller!
Nu ska jag börja småpacka lilla väskan igen! Imorgon bär det av till Stockholmia på jobb!
Sen har jag lite andra ärenden som skall fixas under dagen!
Bäst o sätta fart!
 
Ha en härlig tisdag fina!
/Petra
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar