Petra Nyman Art & Design

tisdag 30 oktober 2012

Bästa LCHF Pizzareceptet!

Jag mår mycket bättre idag! Men igår gick det i ett med jobb o en massa ärenden!
Jag testade ett fantastiskt pizzarecept igår som jag verkligen rekommenderar skarpt
nämligen ett recept jag hittade här!
Det var ju hur enkelt som helst!
Och så fantastiskt gott! Som riktig pizza!
2ägg o 2 dl ost / person blandas o in i ugnen på 180 gr så har man sin pizzabotten klar!
Jag tog passerade tomater som tomatsås!
Sen lägger man på sin topping! Jag körde pepparsalami, gul lök, tomater, champinjoner o massor med ost!
Den här var inte sista gången jag gjorde den kan jag lova!
Nu måste jag iväg o köpa Moniques bok!
Andra pizzarecept jag har testat har smakat som  en jätteomelett ungefär!
Det här får 10 poäng av 10!
 
 Yummi!
 Jag körde storpack med västerbottenost!
 Pizzabotten under tillverkning! Är på väg in i ugnen!
Jag tog 4 ägg o 4 dl smakrik ost!
 Pizzan färdigtillverkad! Här begav jag mig till KMTI för att köra  min Coreklass!
Jag fick tyvärr byta bort min Zumbaklass igår eftersom jag hade det för körigt helt enkelt!
Tack Marlene för hjälpen!
Så skönt när middagen är förberedd när man kommer hem!
Skjuts in i ugnen!
Sen såg det så här smarrigt ut!
Den intogs framför tv:n o Pengarna på bordet!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar