Petra Nyman Art & Design

måndag 1 oktober 2012

Vilket trash! Glåmig o uttråkad!

Känner mig så uttråkad idag! Det är tyst o tomt i huset! Regnigt o grått utomhus!
Har suttit o småjobbat mer eller mindre hela dagen!
Kylskåpet är tomt o jag kan inte ens förmå mig o åka o handla för jag vet inte vad jag ska handla!
Riktiga jäkla I-landsproblem! Då mår man ännu sämre!
Jag känner bara för att sätta mig o gråta fast jag vet inte varför?!?
Har inte ni känt så ibland? Men det är nog för att barnen inte är hemma?!?
Zumban ska Linda köra istället för mig, så jag kör bara min Coreklass på 30 min ikväll!
Kanske därför jag känner mig lite låg också!
Det händer så mycket hela tiden så kommer en dag som det inte händer något så är allt jättetråkigt, hundarna bara sover!
Fy hur ska jag tagga till mig o leverera mitt corepass på bästa sätt!
Kunderna betalar dyra årskort så nu  blir det att skärpa till sig!
Egentligen borde jag skämmas för hela det här inlägget!
Tänk allt bra man har, men jag känner bara som jag vill dra en filt över mig!
Godissugen är jag också! Brukar jag aldrig vara?!?
Dåligt samvete för att jag inte tagit tag i tvättberget, garderoben, beställt tågbiljetter
 hälsat på morfar, förberett middagen mm mm
 
Hoppas alla underbara Corekunder kan göra underverk med mig! :)
Ha en fin kväll!
<3
Kramar Petra
 


2 kommentarer:

  1. Du som är så positiv och glad måste väl få vara motsatsen ibland också. Du ger oss heffaklumpar så mycket ny energi på varje pass! Det är inget att ha dåligt samvete för att du inte alltid är på topp. Vädret spelar jättestor roll på humöret och energin, i alla fall på mig... Vi ses på popspinningen på fredag!
    Kram på dig!
    Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta vad det värmde! Tur att man inte har några längre svackor ändå! Måste vara fruktansvärt att få en riktig depression! En annan är ju bara lite uttråkad!
      Som vanligt så vet jag att det går över när man får träffa glada kunder! Kul då ses vi på fredag om inte förr?!? Kram o ha en härlig dag!

      Radera