Petra Nyman Art & Design

tisdag 30 oktober 2012

På jakt efter en speciell sak! Nyupptäckt mellis!

Julskyltningen är i full gång! Kan man ju lugnt konstatera!
Jag blev lite paff faktiskt för jag har inte varit ute o handlat på ettag!
 
 Den här ljusbrickan var det jag var på jakt efter!
Yes vad nöjd jag var att jag fick tag på den! Det var inte många kvar!
Den var maffigare än vad jag trodde! Hade bara sett den på bild tidigare!
Så nöjd över mitt klipp! Nu ska den bara dekoreras lite!
 Ljusbrickan kommer från RUSTA o kostade 299:- ett riktigt fynd!
 Så här mysigt tyckte Elsa att det var med soffmys o tänd ljusbricka!
 
 
Igår upptäckte jag ett supergott mellanmål!
Turkisk yoghurt som är lite krämigare, hallon o valnötter!
Det är ju inget nytt under solen precis men jag hade inte testat tidigare!
Tänk vad roligt det är att upptäcka nya saker hela tiden!
 
Nu ska jag ta tag i dagen ordentligt!
Fullt ös!
 
Ha nu en skön dag finingar!
Skriv gärna i kommentarsfältet o ni har några bra tips som ni har upptäckt!
<3
/Petra
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar