Petra Nyman Art & Design

onsdag 31 oktober 2012

Det här blir ju spännande! Tidsbesparing!

Äntligen har det kommit ut i affärerna!
Jag tror Kicks o Åhlens är återförsäljare!
Jag kastade mig ner till stan direkt för att köpa Gellack!
Det har bara gått att göra på salong tidigare!
Nu återstår att se om det är lika bra som det sägs! Lacket ska nämligen sitta i 2-3 veckor!
Wow om det fungerar!
Jag avskyr speciellt när man har en skarp färg på naglarna och det blir lite avskavt!
Ser för djävligt ut! Jag rapporterar hur resultatet blir om det var värt 469:- för ett startkit inkl LED-lampa! Dag 2 känns helt ok ändå! Funkar detta då har jag sparat mycket tid i
veckan som jag lägger på att måla naglarna! Hehe 
Håller tummarna!
Jag tog en härlig höstpromenad igår också!
Skönt med krispig frisk luft!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar