Petra Nyman Art & Design

måndag 15 oktober 2012

Det händer grejer på KMTI! Zumbautvärdering ikväll!

KMTI firar två år i nya lokalerna! Det är på torsdag som det lär bli fullt ös!
Kul att Oscar Jöback kommer o kör två klasser! En tabata o en danceaerobic!
Ett liveband i spinningsalen! Vilket drag!
Fullt ös blir det även ikväll när jag ska ösa på Zumbaklassen!
Idag är det Zumban som ska utvärderas! Konstigt nog är det inte så nervöst!
Trots att jag känner mig lite förkyld! Det är väl bara att köra på som vanligt!
Det krävs ganska mycket av en instruktör att köra en Zumbaklass! Mycket fokus o närvaro!
Hoppas jag har det ikväll! :)
Hade Efter tio på i bakgrunden o såg precis Gunde intervjuades av Malou! Vilket helvete deras familj har haft med sjukdomen twar, Gunde grät o jag också! Man är livrädd att något ska hända sina nära o kära! Det gäller verkligen att njuta varje dag alla mår bra! 
Nu ska jag torka tårarna o ta en kopp kaffe till!
Bara jag o doggisarna hemma! Snart blir det en hundpromme i det underbara gråa vädret!
 
Ta hand om er!
Kram Petra
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar