Petra Nyman Art & Design

tisdag 21 augusti 2012

Missoni på Lindex! Analys av klass!

Hej på er! Förlåt min dåliga uppdatering!
Men igår gick i ett! Jag jobbade, och körde två nästan fullsatta klasser på kvällen,
 en Zumba o en Core!
Jag övade in 3 nya Zumbalåtar o dum som jag var tränade jag hemma på stenhårt skiffergolv utan skor! Som Sean Banan skulle ha sagt! Inte så bra!:) Så idag har jag ont i vänstra foten! Hmm
Jag har ju varit sjuk så mitt flås behöver få sig en omgång kände jag igår! Tyckte det gick sådär på Zumbaklassen men Bella tyckte det var jätte bra så jag får väl försöka ta åt mig av det!:)
Det är bra att analysera sina pass tycker jag! Det tar jag mig nästan alltid tid att göra!
Vad var jag nöjd med? Vad var jag mindre nöjd med? Ja, ja!
De verkade glada men med bara 5 min tills nästa klass Coreklassen började kände man lite inre stress så jag hann inte riktigt känna in klassen efteråt!
Mindre nöjd med! Min kodition (bättre kondition då kan man ha mer fokus på kunderna)
Många deltagare superkul men svårt att placera sig så alla ser stegen hela tiden!
Måste förflytta mig i salen mer.
Ont i foten=för mycket fokus på den! Headsetet var inte sig likt!Jag tror inte batterierna var fulladdade även om de låg i laddade batterier lådan?!? Halvdåligt ljud!
Bra var många glada kunder! Underbar musik!
Härligt svettigt pass o lycka över att ha världens bästa jobb! <3

Idag har jag jobbat! Träffat mina kollegor! Varit med i en videokonferens!
Nu borde jag städa! Ligger efter med både städ o tvätt! Diskbänken är full! Vart kommer allting ifrån?!? Fort går det också! Jag får halta runt o plocka lite!
Är grymt sugen på o åka till Lindex också! Missoni kollektionen ska finnas där nu!
Jag bara älskar den! Det står Petra på allting! Hihi

Ha en fin dag!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar