Petra Nyman Art & Design

söndag 19 augusti 2012

Härlig inspiration! Stripaerobic video! Bjuder på oss själva!

Vilket gäng vi blivit! Underbara kollegor jag fått genom detta jobb! <3
Bella kommer dock saknas till hösten! Snyft!
Många instruktörer på KMTI som behövs för att fylla 79 klasser på höstschemat!
 Dessutom har vi massa andra inköpta klasser till företag osv!
Det sjuka är att jag varit där längst.... på KMTI alltså!

Jag älskar min klasser verkligen av hela mitt hjärta!


Några instruktörer som vågade testa ändå! Visst ser de synkade ut!
 Det var verkligen skitkul o Malin var så duktig!
 Kul med 4 grabbar o PT som var med o bjöd på sig själva också!
 Funderade en stund på om jag skulle våga lägga ut klippet på Youtube?!?
 Shit, det är klart ni ska få se även om det var en dålig filmare!:)= Jag hehe
Är man PT o instruktör måste man våga bjuda på sig själv!
 Det är ju så här våra kunder känner sig första gången kan jag tro?!?

Det är aldrig fel att påminnas om!

 Kul hade vi kan jag lova! 

Efter Stripaerobic var det dags för intern Kettlebellinspiration!
 Markus var så duktig o inspirerande! Jag måste verkligen testa Kettlebells klasserna!
Mycket roligt att testa på höstschemat allstå!

Inspiration idag = Ja!

Nu är alla hemma igen! Bella nöjd med lägenhet, Claes nöjd vann med 3-2 mot Uddevalla!
 Jag nöjd med dagen! R nöjd Barca på tv, Messi två mål so far,
 o hundarna nöjda alla är hemma o soffmys!

Ses imorgon!
Ni är bäst!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar