Petra Nyman Art & Design

lördag 25 augusti 2012

Det blev Selma Spa+!


Igår efter min spinningklass kom Eva o hämtade hundarna, R o jag åkte till Sunne
för relaxing o mys! Vi har pratat länge om att åka dit. 
Det var nämligen så att vi lovat Claes ha fest hemma så i skrivande stund vet vi inte
om huset står kvar där hemma?!?:) Vi har precis ätit en långfrukost o ligger o slappar på hotellrummet! Snart ska vi gå ut o ta en promenad, solen tittade precis fram!
Jag  ska höra om det finns någon ledig ansiktsbehandling? 
Sen vill jag hinna med ett core o ett Zumbapass i em!
 Det är otroligt vacker miljö här! Personalen har varit hur trevlig som helst!
Maten är jättegod!
Det enda vi kan klaga lite på var att vi inte fick på godmorgon tv imorse
+ att städerskan knackade på, stormade in o väckte oss!
 På frukosten saknade jag färskpressad juice!
 Annars har allt varit toppen!

 Lite bubbel innan 3-rätters!
R kollade läget hemma! Check!


2 kommentarer:

  1. Härligt! Dit vill jag också åka nån gång! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vänta bara tills de renoverat klart! De öppnar i september tror jag?! Annars är jag sugen på att testa Loka Brunn! Det har jag hört är helt nyrenoverat o fantastisk mat! Ha en härlig måndag! Kram Petra

      Radera