Petra Nyman Art & Design

söndag 26 augusti 2012

Andan i halsgropen! Selma SPA renovering!

Vi tog en härlig höstpromenad efter att vi checkat ut! Inte så lång bara 3 km men ändå! 
Lite skön luft! Jag har precis haft en orolig känsla i magen! Vi hittade nämligen inte min handväska! Den fanns ingenstans! Ni vet vilken panik man känner! Bankkort, jobbkort, körkort o mobiltelefon!
Hemsk känsla! Vi frågade i receptionen o ingen hade lämnat in väskan! Men när vi var på väg ut i bilen för att packa in väskorna kom receptionisten springande!
Väskan var hittad! Den fanns på kontoret! Puhh!
Efter promenaden åt vi en 3-rätters lunch med svampsoppa, lasagne, o chokladkaka.
 Med proppfull mage körde jag ett Core-pass som var jättebra!
Mest för inspiration eftersom jag kör core på höstschemat!
Fick lite nya idéer!
2 core o 1 pilatesklass den här veckan! Bra där!
Masken nedan fanns inte i salladen utan den hittade vi på prommen!:)
Frän!
 
 
Renovering pågick på Selma Spa så lite besviken var jag när det
var det här som mötte mig efter Core-passet!
 Inte så mycket spa över det här duschrumme direktt?!?
 Påminde mig mer om ett Scandic-hotell faktiskt!
Men visst blir det säkert fint när det är färdigrenoverat!
 Allt var nämligen stängt förutom en fullsatt uromhuspool!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar