Petra Nyman Art & Design

måndag 27 augusti 2012

Hektisk dag! Ordningen återställd! Ny blogg!

 Idag har gått i ett! Ingen matlagning här inte utan hämtmat hela dagen lång!
Mollys hörna på KMTI har sådana fantastiska mackor o sallader så det gjorde ingenting!
Idag har jag jobbat o förberett nya Zumbalåtar till kvällens klass!
Det damp ner en ny Zumba dvd i brevlådan, Zin 40!
 
Allt var perfekt, solen sken även om det inte var jättevarmt!
Min kompis o kollega på KMTI Lisa o hennes mamma kom o var med! Jättekul men lite nervöst! :)
Zumban var jag inte nöjd med! Punkt! Nya låtar är ju alltid lika spännande?!?
Innan de sitter som ett smäck i kroppen! :) Alltid svårt när man ska köra låtarna o fronta klassen!
Fortfarande lite ont i foten vilket stör focus! Det är bara att öva mer helt enkelt!
Core-klassen var jag däremot ganska nöjd med! Många som kämpade!
 
Nu är huset ordentligt städat igen efter Claes fest, tack vare R! <3
 Fläcken gick bort med Vanish matt spray!
Nu är det träning o skola o match till helgen som gäller!
Kvällens middag intogs kl 21:00! Sen middag ikväll!
Chicken satay!
Nu har jag däckat i soffan härligt trött i kroppen!
Jag har gjort Mary-Kay beställning ihop med kompisar på telefon!
 Pratat med Bella o Mamma i telefon!

Hon har börjat blogga min dotter! Så kul tycker jag!
Hon bloggar om sin första flytt hemifrån o hur det är att börja dansskola i ny stad Linköping!

Bloggen hittar ni här! Min dotter lever min dröm! <3 Dansa!!!!
 isabellanyman.blogspot.com
Nu ska jag kolla något inspelat program från ikväll!
Halvåtta hos mig kanske?!?
R räknade precis ut att det är 23 dagar (i Sverige) kvar för honom utan körkort!
Nu har han suttit bredvid mig så länge när jag kört så hans fartblindhet är borta för länge sen! Hehe
 
Godnatt o sov gott fina cybervänner!
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar