Petra Nyman Art & Design

onsdag 29 augusti 2012

Godaste LCHF kycklinggratängen! God morgon!

 Lagade en så god o enkel kycklingrätt igår som ni måste lova att ni lagar!
 Passar dessutom er LCHF:are perfekt!
 
 
Receptet lyder
1 grillad kyckling (rensad)
1 burk cremefraiche
2,5 dl grädde
2 msk grönpepparkorn
1 msk fransk senap
2 msk soja
Koka ihop allting i en gryta häll det över den rensade kycklingen i en ugnsäker form.
Sen 15 min i ugnen på 210 gr. Klart!
Jag serverade igår med klyftpotatis, samt blomkålsris o sallad såklart!
 
 Här ser ni blomkålsriset! Supergott!
Riv blomkål o stek i smör ca 10 min!
Salta, peppra!
Klart!
 Obligatoriska salladen!
Vilken fantastisk morgon!
Här ser ni min arbetsvy!
Kan inte vara bättre!
Nu ska jag ta ett morgondopp, fylla på kaffet!
Om två timmar ska jag köra Moviespinning!
Därefter ska jag iväg o fylla på några fransar!
Fransförlängning is the shit!
Visar resultatet sen!

Ha en fin dag!
Ta tillvara på den!

/Petra
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar