Petra Nyman Art & Design

lördag 4 augusti 2012

Hektisk dag! Desto lugnare kväll! Katastrof middag!

Godmorning!
 Sitter o bloggar, dricker kaffe o småtittar på Laila Bagge på Nyhetsmorgon!
Tycker hon är tuff som tar sig an nya utmaningar utanför bekvämlighetszonen!
 Hur ska man annars utvecklas som människa?!? Växa med uppgiften är något jag tror stenhårt på!
Laila är inte mer än människa hon heller!

Igår höll jag på hela dagen  fram o tillbaka o hit o dit kors o tvärs! Ni vet hur det kan vara!
På em åkte Bella med kompisar till Göteborg o Claes var med kompisar o grillade!

R o jag blev helt ensamma hemma vilket inte händer speciellt ofta?!?:)

Gissa om jag njöt av att sätta mig i solen o smutta på ett glas rött efter en hektisk dag!
Jag hade varit o handlat middagsmat men till slut var klockan så mycket att vi bestämde
oss för att grilla en enkel hamburgare till middag istället!
Får ta nya tag idag istället!:)
Mitt motto är ät nyttigt de flesta dagar så kan man slarva lite ibland när orken tryter!

Det ska vara gott o leva!

<3

Mår gott i fredagskvällssolen! Lyssnar på Mix Megapols förfest!! Gamla 80´s låtar! :)
 Lugnet har infunnit sig! Läser o småpratar!
 Planerar en höstresa till värmen med min käre make!

Hörde jag ett skål?

Här ser ni katastrofmiddagen! Tapetklistervitthamburgerbröd!
Life is not always perfect!
Ser ni bifftomaterna?! Hehe
Men med mycket sallad o gul lök ändå!

Idag bestämmer vi att vi har en riktigt bra lördag!
Det är sista dagen på Pride-festivalen!
Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar