Petra Nyman Art & Design

måndag 27 augusti 2012

Helgens fester inte slut än! Mot morbrors stuga i Borgvik!

Vi somnade ca 04:00 igår eller idag! Hehe! Sovmorgon imorse!
 Det tar alltid längre tid än vad man tror o komma hem ifrån en fest!
 Vi (jag)  började prata om att åka hem från festen
02:00 fast vi hade som roligast såklart just då!
Underbara samtal o skratt!
Jag har lärt mig! :)
 Man vet ju att det är en morgondag också!
Trött, lite disträ, av Claes fest i förrgår o Bella som flyttade hemifrån imorse,
hittade jag inte min mobiltelefon imorse! Panik!
Jag har haft en klump i magen halva dagen innan jag fick reda på att telefonen
var upphittad i bilen vi fick skjuts hem inatt! 
Glädje!
 
Efter det bar det iväg till Borgvik för att fira min Morbror som fyllt!
Så mysigt sommarställe de har där!
 
Vi åt jättegod smörgåstårta o glasstårta!
Charlotte o Stefan, Jamie, Sebsastian,  Mammi, Morfar, Pär o Angelica , Emilia o Eddie!
Leif (födelsedagsbarnet) o Gunilla!
Jag o R
 
Tack det här var en perfekt dag!
 
 
Myyyys!
 
 
 
Stefan Thaiboxarkung o Robert hugger in på smörgåståran!

Jamie, Charlotte, Gunilla! Finingar!

Eddie snygging i halsband o Traktorkeps som mamma ropat in till överpris på
Tradera för att Eddie ville ha den! Goding"
o bästa farmor (mamma) med busiga fröken Alice i knät! 
Jag är Faster till den här sköningen som visade hur man kör trimmern!
Nästa goding är Jamie som spelar Badminton med fina Emilia!
 
Undrar när de ska ha fest hemma?!?
 
 
Hihi!

Samtal pågår! :)
Emilia vinkar till er! :)
Ta tillvara på ett barns glädje!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar