Petra Nyman Art & Design

lördag 11 augusti 2012

3:dje gången den här veckan! Börjar bli lätt bortskämd!

Igår kväll hade vi en  underbar trevlig kväll hemma hos
Stefan (duktig instruktör på Sats) o hans fina Charlotte!
Fredagsvädret var också helt fantastiskt!
 Vilken start på helgen!
På väg.... till bussen!:) R är ju expert på det nuförtiden hihi!
Outfit Philippa K klänning (min enda)
Sitter på bussen o oroar mig för hur jag ska komma av?!?
Spinningen idag mjukade upp min onda ben men nu är den obeskrivliga träningsvärken tillbaka igen!
Ja,ja jag visste ju att det skulle bli så här, men det är nästan
sjukskrivningsvarning på den här träningsvärken! Hehe


När vi kom fram fick vi bubbel i glasen lagom till att Sverige gick till final i handboll!
Det skålade vi för såklart!
Sen fixades det o grillades det, Jamie myste i soffan! Gullunge!

Som ni förstår av bilderna hade vi en helkväll med mycket skratt o underbar mat!
Nu har jag flera uppslag till vår "Halvåtta hos mig kväll"!
 Det är alltid så kul att gå bort o äta man får alltid massor av ny inspiration!

Kolla in de nyplockade kantarellerna från Borgvik!
Yummi säger jag!
Hela menyn var toppen!

Tack igen Stefan o Charlotte! Nästa gång är vi hos oss!

2 kommentarer:

  1. Trodde inte att du kunde få träningsvärk from hell!! Du verkar ju vara "stålkvinnan"! Ja, ja det är gött att veta att du är mänsklig iallafall, ha, ha! Det märktes då inget på spinningen, den var som vanligt kanonbra och TUFF!!
    Kram Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Malin o Stabbe sänkte mig så med sin klass att jag blivit dyngförkyld också!:( Nu när jag äntligen var på G!
      Typiskt! Tack snälla Anja! Det är alltid superkul när du är med o kör! Mycket positiv energi där!
      Ha en härlig måndag!
      Kram Petra

      Radera